A folyamatos fejlesztési stratégia egy cég életében a napi működésének egyszerű változtatásaitól az eljárások és folyamatok teljes átalakításáig terjedhet, minden esetben megfelelő eszközökre lesz szükség a siker eléréséhez és a folyamat fenntartásához. A folyamatos fejlesztési kifejezés meglehetősen magától értetődő, de mégsem veszik sokan komolyan.
Miért fontos a folyamatos fejlesztési stratégia?
„Az élet a komfort zónád végén kezdődik” – Neale Donald Walsch
Stratégia
- Nagyobb a verseny, mint valaha: A verseny jó dolog. Ez összehasonlítási alapot ad számunkra a versenytársaink között és jobb teljesítményre késztet. Ugyanakkor azt is jelenti, hogy nem csak mi kínálunk bizonyos terméket, szolgáltatást és könnyen el tudjuk veszíteni a vevőinket. A szoros versenyt csak az nyerheti meg, aki folyamatosan fejlődik!
- Ez már egy globális piac: Manapság a legtöbb ipar és vállalkozás számára nemcsak a helyi, hanem a külföldi verseny miatt is aggódnia kell. Egyre több határ szűnik meg. Az aki nem figyeli a világ más részein zajló eseményeket és nem készül rá, az nem fog tudni mit kezdeni a változásokkal, amikor megérkezik.
- Az információ mindenhol elérhető: A fogyasztók manapság a nap 24 órájában, minden nap online vannak és gyorsan tudnak korlátlan mennyiségű információhoz jutni. Például manapság a vásárlók 85% -a az internetet használja a megfelelő vállalkozások felkutatására. Fontos, hogy a cégünk az információáramlás sebességét a saját előnyére használja.
- A dinamika változik: A termékek és szolgáltatások körüli régi falak lebontásra kerültek és az intelligens és rugalmas cégek leelőzik a lassú nagyokat. A mobilalkalmazások felforgatják a taxi ipart, az online bankok alternatívát kínálnak a hagyományos bankokkal szemben, a házhoz szállítás megváltoztatja a mindennapi termékek vásárlásának módját. Ez nem azt jelenti, hogy a „hagyományos” vállalkozások befejeződtek, hanem azt, hogy fejlődniük kell.
A folyamatos fejlesztésnek nem kell bonyolultnak lennie, de némi tervezésre és odafigyelésre van szükség a vezetés részéről. Döntsön úgy, hogy vállalkozását a folyamatos fejlesztés sikertörténetévé alakítja és üzleti tevékenységét hatékonyabbá, korszerűbbé és végül nyereségesebbé teszi.